8 راه برای افزایش بهره وری در دفتر – شروع و کار راه خود را در

[ad_1]

راه اندازی یک دفتر جدید برای کسب و کار خود و هیچ کار ساده است. از پیدا کردن محل مناسب برای حل و فصل در به مطمئن شوید که شما فضای اداری است kitted را به طور کامل و است که کارکنان خود را کاملا همه چیز را که آنها نیاز به در دست; همیشه وجود دارد چیز دیگری به یاد داشته باشید.

در این مقاله ما می رویم به کشف چند راه مختلف که در آن شما می توانید حداکثر رساندن در بهره وری خود را در دفتر. هنگامی که شما و در حال اجرا و همه چیز شروع به انتخاب کنید تا سرعت شما در حال رفتن به می خواهید به اطمینان حاصل شود که کارگران خود را با انگیزه هستند و اختصاص داده شده به این کار در دست.

این یک معامله بزرگ در راه اندازی یک دفتر; و شما می خواهید به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای تضمین موفقیت خود را. در ادامه به صورت 8 راه که در آن شما می تواند افزایش بهره وری در دفتر جدید خود را.

1 – محل سکونت ،

بنابراین این نقطه نیست مربوط به چه در کار چه در خارج. یکی از مهم ترین جنبه های یک محل است که چه چیزی برای انجام وجود دارد در اطراف آن فوری منطقه است. شما نیاز به ارائه کارکنان خود را از این فرصت برای خارج شدن از اتاق در ناهار خود را و لذت بردن از یک قهوه و یا برخی از مکان مناسب و معقول به خوردن. این کلید به یک مولد نیروی کار – کافی داشتن حواس او را پرت در خارج.

2 – نگه داشتن حواس او را پرت به حداقل

در حالی که این مهم است که شما دفتر واقع در یک نسبتا منطقه مرکزی با مقدار زیادی از چیزهایی که شما باید سعی کنید به نگه داشتن حواس او را پرت در اتاق را به حداقل برساند. شما باید سخت به اندازه کافی زمان نگه داشتن آنها را گوشی های هوشمند خود را, بنابراین بیش از حد به هم ریخته با بیش از حد بسیاری از حواس او را پرت بصری می تواند مضر.

نگه داشتن آن ساده و اضافه کردن مقدار زیادی از سبز به دفتر خود. داشتن چند گیاهان زیبا در اطراف پراکنده اند و مزایای بیشتری نسبت به سادگی ساخت جای نگاه زیبا.

3 – سر و صدا: پیدا کردن تعادل مناسب

این یکی واقعا بستگی به فرهنگ کسب و کار خود و شخصیت است که شما را در تیم خود. اغلب یک بیت از موسیقی واقعا می تواند کمک به افزایش بهره وری در محل کار هر چند داشتن رادیو رفتن با بسیاری از صحبت کردن ممکن است بهترین روش عمل.

وزن آن را تا کنید و سعی کنید برای پیدا کردن مناسب برای مردم شما را به کار برای شما. شاید کمی از خنثی ابزاری در زمینه پخش موسیقی در طول روز می تواند واقعا مثبت است.

4 – ارگونومیک مبلمان همیشه

شما هرگز نباید کم در مبلمان وقتی که می آید به kitting از دفتر خود را. آن را ارزان نیست و شما بدون شک شکافته پول زیادی تا کنون در سراسر فرآیند کل چیزهایی که راه اندازی. اما اگر شما می خواهید کارکنان خود را به کار در عملکرد مطلوب سطح آن مهم است برای اطمینان حاصل شود که آنها راحت هستند. نه تنها این, اما ارگونومیک مبلمان اداری بسیار بهتر است برای سلامت خود و رفاه. حداقل مثل شما مراقبت, سوگند ملایمی?

5 – نور راه

روشنایی است که مسلما یکی از مهم ترین عواملی که آن را به بهره وری و خلق و خوی کلی در یک دفتر. نور طبیعی است که واقعا یک نعمت غیر مترقبه و بنابراین شما باید به هر مزیت از آن. اگر شما در حال محدود با چگونه بسیاری از ویندوز شما در دفتر و سپس نگاه به نصب چند آینه در مکان مناسب.

این نیز می تواند کمک به سمت ساخت فضا احساس بزرگتر اگر شما در خصوص دفتر کوچک. شما همیشه می توانید نگاه برای پیاده سازی های مختلف نور یا لامپ ویژگی های هر چند دوباره; مراقب باشید به رفتن بیش از حد OTT با حواس او را پرت.

6 – یک اتاق با در نظر

دوباره این لزوما ممکن است رفتن بسته خود را راه اندازی. هر چند از آن است که همیشه دستی به برخی از بزرگ باز ویندوز ارائه یک نمایش خوب برای کارکنان خود را به لذت بردن از.

در حالی که ما صحبت کردیم در مورد نگه داشتن حواس او را پرت به حداقل یک بیت از سبز و یا یک شهر-فرار اغلب می تواند الهام بخش – که آن را می توان به کارکنان خود را سریع مهلت از خیره در صفحه نمایش خود را.

7 – تشویق منظم می شکند

مسلما این بدترین چیزی است که شما می توانید برای کسب و کار خود را جهت کارمندان خود را به ماندن در میز خود را در تمام زمانها. من مشغول به کار در آن محیط قبل از آن مردم در حال تنبیه کنید به صرف زمان بیش از حد در توالت و باور من آن کار نمی کند. نه تنها آن را به طور قابل توجهی کاهش می دهد کارکنان خود را حفظ نرخ, اما آن را نیز مردم را تشویق به کساد کردن بیشتر.

با تشویق منظم معافیت آن است که نه تنها برای خود کارکنان بهداشت و درمان, اما بهره وری خود را بیش از حد. یک بیت از زمان به دور از میز خود را به کشش پاها, شگفتی های کار می کنند. سعی کنید برای اجرای برخی از بازی سرگرم کننده بازی فکری و پازل برای نگه داشتن آنها را اشغال کردند برای 5 دقیقه در حالی که آنها یک فنجان چای – که شما نگه داشتن دندان چرخش.

8 – نگه داشتن یک محیط زیست پاک

اگر شما نمی توانید هزینه به استخدام, پاک کننده, آیا خودتان آن را. وجود دارد هیچ چیز بدتر از یک گه محیط زیست است. مطمئن شوید که دفتر خود را به طور منظم تمیز و کارکنان خود را تمیز نگه دارید کار منطقه است. آنها ممکن است آن را دوست ندارم اما شما می تواند پیاده سازی “گل-از-این-ماه” جایزه. هیچ کس می خواهد به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از افرادی که نمی تمیز کردن پس از خود در اتاق استراحت.

خلاصه

برخی از ساختمان های اداری آمده با تعدادی از مزایای مانند تمیز کردن خانه-دور ساعت امنیت و متمرکز محل با نمایش با شکوه. شما می توانید تیک تیک کردن بسیاری از این بهره وری امتیاز به سادگی پیدا کردن نقطه سمت راست خود را به مجموعه office ، انجام تحقیقات خود را قبل از عجله در! مطمئن شوید کارکنان خود بهره مند خواهد شد فقط به عنوان بسیاری از موقعیت آن را به عنوان بودجه خود را.

[ad_2]

Leave a Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.